Činjenice o protektiranim gumama…

  • Za proizvodnju novih kamionskih guma koristi se 80 litara ulja dok za proizvodnju protektirane gume koristi se 25 litara ulja
  • U proizvodnji svake protektirane gume za kamione, uključujući gumu, čelik i gumenu prašinu, uštedi se 18 kg sirovine.
  • Protektiranje kamionskih guma u SAD-u smanjuje emisiju ugljika za 396.000 tona svake godine.
  • Skoro 80 posto svih guma za avione koji se sada koriste su protektirani.
  • Obnovljena guma košta manje za proizvodnju od nove gume i prodaje se za manje – obično između 30 i 50 posto uporedive cijene nove gume
  • Protektiranje kamionskih guma štedi kamionskoj industriji preko 9 milijardi dolara svake godine.

Mitovi o protektiranim gumama…

MIT: Guma na putu dolazi od protektiranih guma!

Gumeni komadi koje vidite na cesti dolaze i od novih i od protektiranih guma u jednakim proporcijama u odnosu na njihovu upotrebu na cestama. Više državnih studija dokazalo je ovu činjenicu. Gumeni komadi od kamionskih guma na cesti su  uglavnom uzrokovani nedostatkom zraka, preopterećenjem i zloupotrebom guma.

Protektirane gume nisu sigurne kao nove!

Protektirane gume jednako su bezbjedne kao i nove. Procenti prilagođavanja obnovljenih guma su otprilike isti kao i kod novih guma. Statistike koje je prikupilo Ministarstvo saobraćaja SAD-a pokazuju da su gotovo sve gume uključene u bilo kakve nesreće povezane s gumama nedovoljno napumpane ili potrošene. Propisno održavane gume, bilo nove ili protektirane, ne uzrokuju nesreće.

Ne postoje standardi koji kontrolišu kvalitet i sigurnost protektiranih guma!

Da, postoje! Gume za putnička vozila, lake pick-up i 4×4 gume se obnavljaju u skladu sa standardima UN regulacije ECE108R dok se kamionske gume obnavljaju u skladu sa standardima UN regulacije ECE109R i nose kodni broj na bočnoj strani koji pokazuje gdje i kada je guma protektirana. Ukupni kvalitet protektiranih kamionskih guma dramatično se povećao posljednjih godina uvođenjem napredne tehnologije, uključujući korištenje kompjutera u proizvodnji i ispitivanje guma bez razaranja.

Protektirane gume se ne mogu voziti na autoputu!

Obnovljene gume se mogu voziti istim brzinama kao i uporedive nove gume bez gubitka sigurnosti ili udobnosti.

Želite pogledati koje gume proizvodimo?

U ponudi veliki izbor guma za pogon, prikolicu i vozila pod posebnim opterećenjem.